.......................
Acasă............................... ........Galerie Foto ........................Galerie Video

vineri, 17 iulie 2009

O iconiţă izvorâtoare de mir a Maicii Domnului de la Rohia, la biserica de lemn din Chişinău

Relatare de Mariana Tudorovici

În anul 2007 am primit-o în dar o iconiţă cu Maica Domnului de la Rohia, de la părintele Nil, monah de la mănăstirea Sihăstria, Judeţul Neamţ, România. De atunci până în prezent am purtat-o cu mine, oriunde nu m-aş fi dus.
Înainte de a primi această iconiţă, am fost într-un pelerinaj în Maramureş la Manastirea " Sfânta Ana"- Rohia. Originalul icoanei se află în demisolul bisericii mănăstirii Rohia, cu hramul Sf. Irh. Nicolae. Atunci pentru prima dată, am primit cadou la trapeză iconiţe mici cu chipul Maicii Domnuluui din această mănăstire.
De atunci, întodeauna în momentele de nelinişte sufletească prin rugăciunea către Maica Domnului în faţa acestei icoane, simţeam cum se schimba starea mea sufletească spre bine.
Pentru prima oară, în data de 18 mai 2009, luni seara, după ce tămâiasem prin casă, am observat, că pe sticla iconiţei au început să se arate picături de mir. La început numi venea să cred, gândeam că ar fi nişte stropi de la aghiasmă cu care stropisem casa, dar mai târziu, apărând noi picături pe sticlă, în zile în care nu mai stropeam cu agheasmă, am conştientizat că este o minune.
De atunci, până la momentul când iconiţa a fost luată la sfânta biserică, zilnic m-am străduit să citesc paraclisul Maicii Domnului, acatistul Sfântului Acoperământ şi al Buneivestiri a Maicii Domnului.
La moment această iconiţă se află în biserica Sfântul Mare Mucenic Ioan cel Nou de la Suceava, unde vin creştinii dornici de a se închina la o astfel de Minune de la Dumnezeu.

Părintele Severian Gheras, parohul bisericii Sf. Mare Mucenic Ioan cel Nou de la Suceava:
În momentul în care am fost contactat la telefon de domnişoara Mariana, i-am spus că cu adevărat s-ar putea să fie o minune şi să mai lăsăm să fie iconiţa la ea acasă, ca dovadă pe parcursul a mai mult de 40 de zile, nu numai că s-ar fi uscat picăturile de mir, ci dimpotrivă s-au înmulţit. Această minune, ne-a făcut pe noi ca prin comun acord cu sora Mariana, iconiţa să fie adusă în bisericuţa noastră, spre mângâierea creştinilor, care vin la sfintele slujbe şi spre lauda Maicii Domnului. Recent s-a mai întâmplat o minune şi anume că iconiţa căzând jos, nu s-a deteriorat şi nici n-au dispărut picăturile de mir de pe ea.
Dumnezeu să ne întărească în rugăciune şi în fapte bune, ca să putem da Slavă neîncetat pentru Mila sa cea Mare!

0 comentarii:

 

Blog Template by YummyLolly.com