.......................
Acasă............................... ........Galerie Foto ........................Galerie Video

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Una din Minunile săvârşite la Icoana Făcătoare de Minuni a Maicii Domnului din Crasna

În anul 1988, am fost muşcată de un şarpe. S-au început mari dureri de cap. Doctorii mi-au spus că o să mă doară capul un an de zile din cauza muşcăturii, însă durerile au continuat până anul trecut (1996), la începutul Postului Mare.
Când sau început rugăciunile, în primele zile ale postului, m-am dus la biserică să mă rog. În prima seară m-am rugat la Icoana Maicii Domnului cum am putut eu: „Preasfântă şi îndurată Maica Domnului şi a noastră a tuturor, ia-mi durerea de cap, dacă este cu putinţă”.
În prima seară, precum şi în a doua nu am simţit parcă nimic deosebit. Dar în seara a treia când mă închinam, sărutam şi stând lipită cu capul de Icoana Maicii Domnului Făcătoarei de Minuni cu ferbinte-a rugăciune în gând, am simţit deodată, umezeală, o răcoare minunată, şi nişte curenţi din cap până în picioare şi o uşurare pe care nu am simţit-o vreodată, şi de atunci nu mă mai doare capul.
Nu am cuvinte să mulţumesc pentru această mare binefacere pe care mi-a dăruit-o Maica Domnului zugrăvită pe Icoana noastră Făcătoare de Minuni.
24 ianuarie 1997 Percic Natalia Ilie

0 comentarii:

 

Blog Template by YummyLolly.com