.......................
Acasă............................... ........Galerie Foto ........................Galerie Video

marți, 26 iulie 2011

Icoana Maicii Domnului de la Poceaev, izvorâtoare de mir, a fost adusă la biserica “Sf. Mare Mucenic Ioan cel Nou de la Suceava”


Duminică, 24 iulie, la biserica “Sf. Mare Mucenic Ioan cel Nou de la Suceava” a fost adusă o copie a icoanei Maicii Domnului de la Poceaev, izvorâtoare de mir. Icoana a fost dăruită bisericii de lemn de către Ştefan Şaptefraţi, enoriaş al acestei parohii. 
Despre cum a început icoana Maicii Domnului de la Poceaev să izvorască mir şi cum a ajuns ea în casa acestui creştin, domnul Şaptefraţi povesteşte: “Cu vre-o doi ani în urmă am cumpărat această iconiţă de la mănăstirea Poceaev, unde obişnuiesc să merg des, mai ales după întoarcerea de la războiul din 1992. Chiar din ziua cînd am procurat-o am simţit o protecţie din partea acestei icoane. Oriunde mergeam, alături de celelalte lucruri, purtam cu mine şi icoana…
Cu o săptămână în urmă, citeam acatistul Maicii Domnului numit “Eu sunt cu voi şi nimeni împotriva voastră” şi acatistul Sfintei Matroana, am sărutat icoana şi nu am observat nimic neobişnuit, dar după ce am terminat de citit, am mai sărutat-o încă odată şi am văzut in colţul drept al icoanei cîteva picături de ulei care deja se scurgea. Am şters uleiul, căci credeam că e ulei curs de la candelă. Dimineaţa, când m-am trezit, candela era stinsă, dar pe icoană erau iarăşi picături de ulei. Situaţia s-a repetat trei zile la rând. M-am speriat, căci nu înţelegeam ce se întîmplă şi nu am mai făcut rugăciune, dar a făcut soţia şi uleiul pe icoană iar a apărut. Eu am vrut să tac, să nu spun nimănui de această întîmplare, pentru ca nu cumva să fie bănuieli lumeşti, dar am vorbit cu o persoană cunoscută care m-a sfătuit să aduc icoana la această biserică. Iată că, cu ajutorul lui Dumnezeu, icoana a fost adusă aici şi va rămâne permanent în această biserică. Pentru mine această întâmplare va rămîne ca un semn, iar pentru ceilalţi – un leac.”

Slavă lui Dumnezeu şi Maicii Sale pentru toate!!!







0 comentarii:

 

Blog Template by YummyLolly.com