.......................
Acasă............................... ........Galerie Foto ........................Galerie Video

marți, 25 noiembrie 2008

„Călăuzeşte-mi voinţa şi învaţă-mă să mă rog...”


„Călăuzeşte-mi voinţa şi învaţă-mă să mă rog, să nădăjduiesc, să cred, să iubesc, să răbd, să iert. Amin.” (Rugăciunea stareţilor de la mănăstirea Optina.)

Relatare de doamna Angela, creştină a bisericii Sf. Mare Mucenic Ioan cel Nou de la Suceava, mun. Chişinău.


Cu şapte ani în urmă Dumnezeu m-a binecuvantat cu un băieţel, care a fost botezat cu numele Teodor. Acest copil l-am aşteptat foarte mult şi l-am îndrăgit încă înainte de a se naşte.
Din fragedă copilările am observat la micuţul Teodor anumite dereglări în comportament. La trei ani şi jumătate în urma unui control medical medicii au stabilit diagnoza – copil autist.
Noi însă, nu am disperat, ci am nădăjduit la Dumnezeu, rugându-ne mereu pentru sănătatea micuţului nostru Teodor.
În data de 9 martie 2007, s-a întâmplat următorul caz. Am ieşit la o plimbare împreună cu Teodor, pe acelaşi traseu pe care am fost şi cu o zi în urmă. La un moment dat copilul, care nu avea nici şase ani împliniţi, a dispărut de lângă noi, iar noi în mare grabă am început să-l căutăm. Căutările noastre, au fost zădarnice. Atunci noi în disperare, am hotărât să dăm la poliţie. Au început căutările de către colaboratorii poliţiei.
Între timp, eu fiind în trecere pe lângă o biserică din sectorul Ciocana, am hotărât să intr şi să aprind o lumânare. Doamna care vindea lumânări, aflând de la mine necazul meu, m-a sfătuit să merg acasă şi să citesc acatistul Sf. Mare Mucenic Mina.
De la biserică m-am îndreptat către casă şi am făcut întocmai cum mă sfătuise femeia de la biserică. Am îngenunchiat în faţa sfintelor icoane şi am început să citesc acatistul Sf. Mare Mucenic Mina. Ajungând cam pe la jumătatea acatistului, s-a produs minunea. Am fost telefonată de la poliţie şi mi s-a spus că l-au găsit pe Teodor al meu… Am lăsat acatistul din mâină, nu îninte de a mulţumi Sfântului Mina şi Maicii lui Dumnezeu pentru ajutorul grabnic.
După acest caz, am înţeles că, în toate momentele grele şi de mare încercare, trebuie să vedem Voia Lui Dumnezeu, pentru că El pe toate le chiverniseşte şi toate le îndreptează…

0 comentarii:

 

Blog Template by YummyLolly.com